Spojky

Xtreme Clutch Spojková sada Organic Honda S2000 1999 >

 
Velmi kvalitní Australský výrobce sportovních spojkových kitů
Cena: 13 450 Kč
(včetně DPH 21%)
Výrobce: Xtreme Clutch
Číslo produktu: KHN21005-1A
Dostupné za 2-3 dny
Hodnocení:

(Počet hodnocení: 0)

Máte dotaz? Provádíme montáž všech dílů

Ks

Popis produktu

Spojkové obložení je odolné proti vysokému žáru a proti praskání frikčního materiálu oproti originál třecímu materiálu. 

Přítlačný disk Extreme Clutch má o 40% větší přítlačnou sílu než orginální pro udržení většího točivého momentu.

Tento spojkový kit je určen pro sportovní jízdu při zachování jízdních vlastností originální spojky. 

Kit zahrnuje :

  • Spojková lamela organic 
  • Přítlačný disk s větším přítlakem o 40%
  • Spojkové ložisko
Rok výroby1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009
Průměr spojky mm212
Určeno pro modelHONDA S2000 2.0L DOHC MPFi VTEC (2.0 F20C 4-cyl F20C1 DOHC MPFi VTEC)(6-Speed RWD)(9/1999-on)
SpojkaStage 1 Sport Organic
Parametry produktu
Rok výroby
1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009
Průměr spojky mm
212
Určeno pro model
HONDA S2000 2.0L DOHC MPFi VTEC (2.0 F20C 4-cyl F20C1 DOHC MPFi VTEC)(6-Speed RWD)(9/1999-on)
Spojka
Stage 1 Sport Organic
 
Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Na své Subaru GT jsem si vyhlídl turbo kit od společnosti Agency Power. Výrobce u tohoto kitu uváděl výkon až 450 koní. V kombinaci s neskutečně nízkou váhou Subaru GT jede jako z praku. Děkuji klukům z ficars.cz, že mi se vším ochotně poradili a hlavně veškeré díly dodali velice rychle.

Vladimír, Frýdek - Místek
Subaru GT

Auto mám ze servisu doma. Konečně. Už jsem se na něj opravdu těšil :) V mezičase, co se čekalo na díly na opravu dostalo WRX větší zadní třmeny (+kotouče, desky), tužší stabilizátory, anti-lift kit pro lepší požitek v zatáčkách (menší nedotáčivost) a první dojmy jsou opravdu parádní!

Petr (Hamoun), Opava
Subaru WRX

Zásluhou kluků z firmy Ficars + Pro Turbo  jsem pořídil  2. upgrade z Cosworthu určený  pro Toyotu GT 86, tj. kompresor s vnitřním kapal. chlazením, chladič, čerpadlo  a nové svody /viz obrázek/ – výkon 280 koní  krouťák cca o 100 Nm vyšší… (neuvěřitelný zátah i  od 150 km, včetně zrychlení , dá se říci že GTéčko má nyní  parametry základního modelu Porsche Boxter). K  tomu 4 palivové mapy – přepínání páčkou  tempomatu se zobrazením na otáčkoměru : 1 -4 dle použitého paliva /95 nebo 100 okt + citlivost plynu z toho nejzajímavější 4 mapa – 100 okt. , automaticky sází meziplyny při podřazování, řazení pod plynem a lunch kontrol při startu při vypnuté trakci.. Opět  mé velké poděkování  do obou firem za profesionálně odvedenou práci!

Zdeněk, Zlín
 Toyota GT86