Srovnávací test brzdových kotoučů DBA s originál brzdami Mitsubishi EVO 9

Test upgradu originálních brzdových kotoučů za brzdové kotouče DBA řady 4000 s použitím brzdových desek HAWK a opletených brzdových hadic Goodridge.

Na následujícím videu můžete vidět test, který prokázal zkrácení brzdné dráhy o 10m!

<< předešlý článek  /  další článek >>

Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Na své Subaru GT jsem si vyhlídl turbo kit od společnosti Agency Power. Výrobce u tohoto kitu uváděl výkon až 450 koní. V kombinaci s neskutečně nízkou váhou Subaru GT jede jako z praku. Děkuji klukům z ficars.cz, že mi se vším ochotně poradili a hlavně veškeré díly dodali velice rychle.

Vladimír, Frýdek - Místek
Subaru GT

U fy Ficars  jsem si na svoji Toyotu GT 86 objednal kit  FA20 STAGE 1.3 od fy Cosworth speciálně vyvinutý pro toto vozidlo  a Subaru BRZ. Kluci z Ficars  a montážní firmy Pro Turbo objednali, dodali a následně  během 4 hodin i komplexně namontovali – vše naprosto profesionálně, kvalitně. Výsledek předčil mé očekávání. Zvýšení výkonu z 200 na 230 koní je cítit , včetně lepší pružnosti motoru.Ten  má nyní větší výkon již při   4 tis. otáček  a není nutné  při potřebě trochu většího zrychlení v běžném provozu točit až  k hranici 7 tis. . K tomu nádherný zvuk celé nové  výfukové soustavy a upravený motor  novou palivovou mapou od fy EcuTec. To vše při zachování  atmosférického charakteru motoru! Navíc  příslib informace  o  možnosti úpravy výkonu motoru  kitem   FA 20 STAGE 2  a následná FA  STAGE 3,  / zatím firma Cosworth připravuje/ – zvýšení  výkonu na 300 a  380 koní. Z mé strany maximální spokojenost  a  poděkování do  firmy Ficars a Pro Turbo.

Zdeněk, Zlín
Toyota GT86 

Na doporučení z Ficars jsem zakoupil přední i zadní sadu brzdových kotoučů od výrobce DBA a dvojitou sadu brzdových desek od výrobce HAWK se směsí pro běžné ježdění a směsí na okruh. S originál brzdami se nedá srovnat! Výborný nástup brzd bez vadnutí!

Petr, Zlín
Subaru Impreza WRX STI 2004