Záruky a reklamace

Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců,
nebo počet ujetých kilometrů daný výrobcem. Záleží co nastane dřív.
Mimo zboží, které svou životností této délky nedosahuje
(např. žárovky, brzdové desky, brzdové kotouče, atd.)

Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží,
které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA VADY VZNIKLÉ NEODBORNOU MONTÁŽI KUPUJÍCÍM.
V PŘIPADĚ ZÁVODNÍCH DÍLŮ JAKO JSOU CELÉ ZÁVODNÍ MOTORY NEBO JEJICH ČÁSTÍ
JE ODBORNÁ MONTÁŽ VELMI DŮLEŽITÁ!

ZEJMÉNA VE TŘECH BODECH:

  1. Odborná montáž
  2. Použití motorových olejů a náplní doporučené výrobcem COSWORTH nebo naší firmou
  3. Odborný chiptuning! (záruky nebudou uznány od pochybných firem, které říkají, že umí naladit řídící jednotku závodního motoru)

Sortiment prodávaný v našem internetovém obchodě je speciálního charakteru, a vyžaduje nezbytně odbornou montáž. Případné reklamace a závady na zboží, které budou souviset s neodbornou montáží, nebudou uznány.

Před započetím reklamačního řízení je nutné kontaktovat prodávajícího e-mailem na adrese sales@ficars.cz Popsat zběžně druh závady a připojit fotodokumentaci vady na výrobku. Prodávající rozhodne o dalším postupu.

Pokud reklamované zboží je nutné doručit osobně či poštou na adresu prodávajícího, kupující tak učiní. Kupující zašle reklamované zboží prodávajícímu poštou nebo přepravní službou (ne na dobírku). Při vracení , musí být zboží v původním obalu včetně vnitřních přepážek a výztuží! Balík musí být označen "křehké" a "neklopit", pokud to bude povaha zboží vyžadovat. Při nedodržení původního způsobu balení a nálepek neručí prodávající za poškození při dopravě. Reklamované zboží musí být čisté.

Ke zboží je nutné doložit doklad o zakoupení zboží, popsat zjištěné vady a uvést nárok, který kupující v důsledku vady uplatňuje. Kupující může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží nebo výměnu zboží za nové. V některých případech je rovněž možné požadovat odstoupení od kupní smlouvy a navrácení kupní částky.

O reklamaci bude rozhodnuto (tj. reklamované zboží bude přijato či odmítnuto k vyřízení reklamace), ihned po doručení zboží na adresu prodávajícího, ve složitějších případech do deseti pracovních dnů. Tato lhůta však nezahrnuje dobu potřebnou pro odborné posouzení vady, je-li to zapotřebí.

V případě neoprávněné reklamace (zboží bude odmítnuto k vyřízení reklamace) má prodávající právo požadovat po kupujícím úhradu nákladů spojených se zasláním reklamovaného zboží zpět kupujícímu.

Prodávající je povinen reklamaci vyřídit v zákonné lhůtě 30-ti dnů. Lhůta pro vyřízení reklamace počíná běžet dnem doručení zboží na adresu prodávajícího.

Nebude-li reklamace v uvedené lhůtě prodávajícím vyřízena, má kupující právo na přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy.

Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Na doporučení z Ficars jsem zakoupil přední i zadní sadu brzdových kotoučů od výrobce DBA a dvojitou sadu brzdových desek od výrobce HAWK se směsí pro běžné ježdění a směsí na okruh. S originál brzdami se nedá srovnat! Výborný nástup brzd bez vadnutí!

Petr, Zlín
Subaru Impreza WRX STI 2004

Se svým Forestrem jsem naprosto spokojený už od novoty, jen jsem řešil neduh této koncepce, a to je naklánění v zatáčkách. Ve ficars mi nabídli řešení s tuhšími stabilizátory. Nejdříve jsem trochu váhal, ale teď investice absolutně nelituji! VŘELE DOPORUČUJI! 

Marek, Ostrava
Subaru Forester XT 

Na své Subaru GT jsem si vyhlídl turbo kit od společnosti Agency Power. Výrobce u tohoto kitu uváděl výkon až 450 koní. V kombinaci s neskutečně nízkou váhou Subaru GT jede jako z praku. Děkuji klukům z ficars.cz, že mi se vším ochotně poradili a hlavně veškeré díly dodali velice rychle.

Vladimír, Frýdek - Místek
Subaru GT