Mitsubishi

Vyberte kategorii
 
Cena od-do
Rok výroby
 
Zobrazují se položky 1 - 48 ze 129   
 

Exedy Sports Spojková sada organic Mitsubishi EVO 7-10 (větší přítlak)

MK04HDH601

Exedy Sports Spojková sada organic Mitsubishi EVO 7-10...

16 928 Kč

Dostupné za 2-3 dny

Brzdové kotouče Mitsubishi Lancer EVO X 10 PŘEDNÍ sada - DBA 4000 T3 Slot Sportovní Drážkované

DBA 42224S (x2)

Brzdové kotouče Mitsubishi Lancer EVO X 10 PŘEDNÍ sada - DBA...

10 507 Kč

Dostupné za 2-3 dny

Brzdové kotouče Mitsubishi Lancer EVO 6 7 8 9 PŘEDNÍ sada - DBA 5000 T3 Slot Sportovní Drážkované

DBA 52218BLKS (x2)

Brzdové kotouče Mitsubishi Lancer EVO 6 7 8 9 PŘEDNÍ sada -...

19 240 Kč

Dostupné za 2-3 dny

DeatschWerks DW300 (320lph) vysokotlaké palivové čerpadlo Mitsubishi EVO 6, 7, 8, 9

DW-9-301-0847

DeatschWerks DW300 (320lph) vysokotlaké palivové čerpadlo...

5 647 Kč

Dostupné za 2-3 dny

Spojka Xtreme Clutch Spojková sada Organic Mitsubishi EVO 10

KMI24011-1A

Spojka Xtreme Clutch Spojková sada Organic Mitsubishi EVO 10

17 854 Kč

Dostupné za 2-3 dny

Xtreme setrvačník pro Mitsubishi Lancer EVO X 10

FMI011OE

Xtreme setrvačník pro Mitsubishi Lancer EVO X 10

13 661 Kč

Dostupné za 2-3 dny


 
 
Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Na doporučení z Ficars jsem zakoupil přední i zadní sadu brzdových kotoučů od výrobce DBA a dvojitou sadu brzdových desek od výrobce HAWK se směsí pro běžné ježdění a směsí na okruh. S originál brzdami se nedá srovnat! Výborný nástup brzd bez vadnutí!

Petr, Zlín
Subaru Impreza WRX STI 2004

Auto mám ze servisu doma. Konečně. Už jsem se na něj opravdu těšil :) V mezičase, co se čekalo na díly na opravu dostalo WRX větší zadní třmeny (+kotouče, desky), tužší stabilizátory, anti-lift kit pro lepší požitek v zatáčkách (menší nedotáčivost) a první dojmy jsou opravdu parádní!

Petr (Hamoun), Opava
Subaru WRX

Zásluhou kluků z firmy Ficars + Pro Turbo  jsem pořídil  2. upgrade z Cosworthu určený  pro Toyotu GT 86, tj. kompresor s vnitřním kapal. chlazením, chladič, čerpadlo  a nové svody /viz obrázek/ – výkon 280 koní  krouťák cca o 100 Nm vyšší… (neuvěřitelný zátah i  od 150 km, včetně zrychlení , dá se říci že GTéčko má nyní  parametry základního modelu Porsche Boxter). K  tomu 4 palivové mapy – přepínání páčkou  tempomatu se zobrazením na otáčkoměru : 1 -4 dle použitého paliva /95 nebo 100 okt + citlivost plynu z toho nejzajímavější 4 mapa – 100 okt. , automaticky sází meziplyny při podřazování, řazení pod plynem a lunch kontrol při startu při vypnuté trakci.. Opět  mé velké poděkování  do obou firem za profesionálně odvedenou práci!

Zdeněk, Zlín
 Toyota GT86