Spojky

Xtreme Clutch Spojková sada Organic Spojka Mitsubishi lancer EVO 8 9 (větší přítlak)

 
Velmi kvalitní Australský výrobce sportovních spojkových kitů
Cena: 16 081 Kč
(včetně DPH 21%)
Výrobce: Xtreme Clutch
Číslo produktu: KMI24010-1AZ
Dostupné za 2-3 dny
Hodnocení:

(Počet hodnocení: 0)

Máte dotaz? Provádíme montáž všech dílů

Ks

Popis produktu

Spojkové obložení je odolné proti vysokému žáru a proti praskání frikčního materiálu oproti originál třecímu materiálu. 

Přítlačný disk Extreme Clutch má o 40% větší přítlačnou sílu než orginální pro udržení většího točivého momentu.

Tento spojkový kit je určen pro sportovní jízdu při zachování jízdních vlastností originální spojky. 

Kit zahrnuje :

  • Spojková lamela organic 
  • Přítlačný disk s větším přítlakem o 40%
  • Spojkové ložisko

Upínací síla 1400kg

Rok výroby2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Průměr spojky mm240
Určeno pro modelMITSUBISHI LANCER EVO EVO 8-9 2.0L 4G63T
SpojkaStage 1 Sport Organic
Parametry produktu
Rok výroby
2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Průměr spojky mm
240
Určeno pro model
MITSUBISHI LANCER EVO EVO 8-9 2.0L 4G63T
Spojka
Stage 1 Sport Organic
 
Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Auto mám ze servisu doma. Konečně. Už jsem se na něj opravdu těšil :) V mezičase, co se čekalo na díly na opravu dostalo WRX větší zadní třmeny (+kotouče, desky), tužší stabilizátory, anti-lift kit pro lepší požitek v zatáčkách (menší nedotáčivost) a první dojmy jsou opravdu parádní!

Petr (Hamoun), Opava
Subaru WRX

Na své Subaru GT jsem si vyhlídl turbo kit od společnosti Agency Power. Výrobce u tohoto kitu uváděl výkon až 450 koní. V kombinaci s neskutečně nízkou váhou Subaru GT jede jako z praku. Děkuji klukům z ficars.cz, že mi se vším ochotně poradili a hlavně veškeré díly dodali velice rychle.

Vladimír, Frýdek - Místek
Subaru GT

Zásluhou kluků z firmy Ficars + Pro Turbo  jsem pořídil  2. upgrade z Cosworthu určený  pro Toyotu GT 86, tj. kompresor s vnitřním kapal. chlazením, chladič, čerpadlo  a nové svody /viz obrázek/ – výkon 280 koní  krouťák cca o 100 Nm vyšší… (neuvěřitelný zátah i  od 150 km, včetně zrychlení , dá se říci že GTéčko má nyní  parametry základního modelu Porsche Boxter). K  tomu 4 palivové mapy – přepínání páčkou  tempomatu se zobrazením na otáčkoměru : 1 -4 dle použitého paliva /95 nebo 100 okt + citlivost plynu z toho nejzajímavější 4 mapa – 100 okt. , automaticky sází meziplyny při podřazování, řazení pod plynem a lunch kontrol při startu při vypnuté trakci.. Opět  mé velké poděkování  do obou firem za profesionálně odvedenou práci!

Zdeněk, Zlín
 Toyota GT86