Spojky

Xtreme Clutch Twin Spojková sada Spojka Ceramic odpružená Mitsubishi Lancer EVO 5, 6, 7, 8, 9

 
Velmi kvalitní Australský výrobce sportovních spojkových kitů
Cena: 34 110 Kč
(včetně DPH 21%)
Výrobce: Xtreme Clutch
Číslo produktu: KMI20522-2B
Dostupné za 2-3 dny
Hodnocení:

(Počet hodnocení: 0)

Máte dotaz? Provádíme montáž všech dílů

Ks

Popis produktu

Kompletní spojková sada s dvojitou lamelou Xtreme Clutch.


Tento spojkový kit je určen pro závodní využití.  

Kit zahrnuje :

  • Dvě spojkové lamely Ceramic odpružené
  • Přítlačný disk 
  • Odlehčený setrvačník
  • Spojkové ložisko
  • Sadu pro přestavbu ložiska na tlačný systém

 

Velice výkonná sada za rozumnou cenu!

Rok výroby1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Průměr spojky mm200
Určeno pro modelMitsubishi Lancer EVO 5-9
SpojkaStage 4 Racing Twin
Parametry produktu
Rok výroby
1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Průměr spojky mm
200
Určeno pro model
Mitsubishi Lancer EVO 5-9
Spojka
Stage 4 Racing Twin
 
Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Na doporučení z Ficars jsem zakoupil přední i zadní sadu brzdových kotoučů od výrobce DBA a dvojitou sadu brzdových desek od výrobce HAWK se směsí pro běžné ježdění a směsí na okruh. S originál brzdami se nedá srovnat! Výborný nástup brzd bez vadnutí!

Petr, Zlín
Subaru Impreza WRX STI 2004

Na své Subaru GT jsem si vyhlídl turbo kit od společnosti Agency Power. Výrobce u tohoto kitu uváděl výkon až 450 koní. V kombinaci s neskutečně nízkou váhou Subaru GT jede jako z praku. Děkuji klukům z ficars.cz, že mi se vším ochotně poradili a hlavně veškeré díly dodali velice rychle.

Vladimír, Frýdek - Místek
Subaru GT

Zásluhou kluků z firmy Ficars + Pro Turbo  jsem pořídil  2. upgrade z Cosworthu určený  pro Toyotu GT 86, tj. kompresor s vnitřním kapal. chlazením, chladič, čerpadlo  a nové svody /viz obrázek/ – výkon 280 koní  krouťák cca o 100 Nm vyšší… (neuvěřitelný zátah i  od 150 km, včetně zrychlení , dá se říci že GTéčko má nyní  parametry základního modelu Porsche Boxter). K  tomu 4 palivové mapy – přepínání páčkou  tempomatu se zobrazením na otáčkoměru : 1 -4 dle použitého paliva /95 nebo 100 okt + citlivost plynu z toho nejzajímavější 4 mapa – 100 okt. , automaticky sází meziplyny při podřazování, řazení pod plynem a lunch kontrol při startu při vypnuté trakci.. Opět  mé velké poděkování  do obou firem za profesionálně odvedenou práci!

Zdeněk, Zlín
 Toyota GT86