Palivový systém

DeatschWerks DW200 (255lph) vysokotlaké palivové čerpadlo Subaru Impreza GT / WRX / STi 99-07

 
Vysokotlaké palivové čerpadlo DeatschWerks DW200 (255lph) montážní kit.
Cena: 3 255 Kč
(včetně DPH 21%)
Výrobce: Deatsch Werks
Původní cena: 3737.00 Kč
Ušetříte: 482 KčČíslo produktu: DW-9-201-0791
Skladem
Hodnocení:

(Počet hodnocení: 3)

Máte dotaz? Provádíme montáž všech dílů

Ks

Popis produktu

Vysokotlaké čerpadlo DeatschWerks DW200 (255lph) + montážní kit.

Čerpadlo s větší dodávkou paliva je nezbytné pro upravené vozidla s větším výkonem! 

Rok výroby1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Určeno pro modelSubaru Forester 1997-2007,Subaru Impreza WRX/STI 1993-2007, Subaru Legacy 1990-2007
Parametry produktu
Rok výroby
1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Určeno pro model
Subaru Forester 1997-2007,Subaru Impreza WRX/STI 1993-2007, Subaru Legacy 1990-2007
 
Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Na doporučení z Ficars jsem zakoupil přední i zadní sadu brzdových kotoučů od výrobce DBA a dvojitou sadu brzdových desek od výrobce HAWK se směsí pro běžné ježdění a směsí na okruh. S originál brzdami se nedá srovnat! Výborný nástup brzd bez vadnutí!

Petr, Zlín
Subaru Impreza WRX STI 2004

Na své Subaru GT jsem si vyhlídl turbo kit od společnosti Agency Power. Výrobce u tohoto kitu uváděl výkon až 450 koní. V kombinaci s neskutečně nízkou váhou Subaru GT jede jako z praku. Děkuji klukům z ficars.cz, že mi se vším ochotně poradili a hlavně veškeré díly dodali velice rychle.

Vladimír, Frýdek - Místek
Subaru GT

U fy Ficars  jsem si na svoji Toyotu GT 86 objednal kit  FA20 STAGE 1.3 od fy Cosworth speciálně vyvinutý pro toto vozidlo  a Subaru BRZ. Kluci z Ficars  a montážní firmy Pro Turbo objednali, dodali a následně  během 4 hodin i komplexně namontovali – vše naprosto profesionálně, kvalitně. Výsledek předčil mé očekávání. Zvýšení výkonu z 200 na 230 koní je cítit , včetně lepší pružnosti motoru.Ten  má nyní větší výkon již při   4 tis. otáček  a není nutné  při potřebě trochu většího zrychlení v běžném provozu točit až  k hranici 7 tis. . K tomu nádherný zvuk celé nové  výfukové soustavy a upravený motor  novou palivovou mapou od fy EcuTec. To vše při zachování  atmosférického charakteru motoru! Navíc  příslib informace  o  možnosti úpravy výkonu motoru  kitem   FA 20 STAGE 2  a následná FA  STAGE 3,  / zatím firma Cosworth připravuje/ – zvýšení  výkonu na 300 a  380 koní. Z mé strany maximální spokojenost  a  poděkování do  firmy Ficars a Pro Turbo.

Zdeněk, Zlín
Toyota GT86