Spojky

Xtreme Clutch Twin Spojková sada Ceramic Subaru Impreza WRX STi 01 >

 
Velmi kvalitní Australský výrobce sportovních spojkových kitů
Cena: 30 085 Kč
(včetně DPH 21%)
Výrobce: Xtreme Clutch
Číslo produktu: KSU20521-2E
Dostupné za 2-3 dny
Hodnocení:

(Počet hodnocení: 0)

Máte dotaz? Provádíme montáž všech dílů

Ks

Popis produktu

Kompletní spojková sada s dvojitou lamelou Xtreme Clutch.


Tento spojkový kit je určen pro závodní využití.  

Kit zahrnuje :

  • Dvě spojkové lamely Ceramic (bez odpružení) 
  • Přítlačný disk 
  • Odlehčený setrvačník
  • Spojkové ložisko
  • Sadu pro přestavbu ložiska na tlačný systém

 

Velice výkonná sada za rozumnou cenu!

Průměr spojky mm200
Rok výroby2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
SpojkaStage 4 Racing Twin
Určeno pro modelSUBARU Impreza GDB WRX STi, Impreza GDF WRX STi, Impreza GGB WRX STi, Impreza GRB WRX STi 08 >
Parametry produktu
Průměr spojky mm
200
Rok výroby
2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Spojka
Stage 4 Racing Twin
Určeno pro model
SUBARU Impreza GDB WRX STi, Impreza GDF WRX STi, Impreza GGB WRX STi, Impreza GRB WRX STi 08 >
 
Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Na doporučení z Ficars jsem zakoupil přední i zadní sadu brzdových kotoučů od výrobce DBA a dvojitou sadu brzdových desek od výrobce HAWK se směsí pro běžné ježdění a směsí na okruh. S originál brzdami se nedá srovnat! Výborný nástup brzd bez vadnutí!

Petr, Zlín
Subaru Impreza WRX STI 2004

Auto mám ze servisu doma. Konečně. Už jsem se na něj opravdu těšil :) V mezičase, co se čekalo na díly na opravu dostalo WRX větší zadní třmeny (+kotouče, desky), tužší stabilizátory, anti-lift kit pro lepší požitek v zatáčkách (menší nedotáčivost) a první dojmy jsou opravdu parádní!

Petr (Hamoun), Opava
Subaru WRX

Zásluhou kluků z firmy Ficars + Pro Turbo  jsem pořídil  2. upgrade z Cosworthu určený  pro Toyotu GT 86, tj. kompresor s vnitřním kapal. chlazením, chladič, čerpadlo  a nové svody /viz obrázek/ – výkon 280 koní  krouťák cca o 100 Nm vyšší… (neuvěřitelný zátah i  od 150 km, včetně zrychlení , dá se říci že GTéčko má nyní  parametry základního modelu Porsche Boxter). K  tomu 4 palivové mapy – přepínání páčkou  tempomatu se zobrazením na otáčkoměru : 1 -4 dle použitého paliva /95 nebo 100 okt + citlivost plynu z toho nejzajímavější 4 mapa – 100 okt. , automaticky sází meziplyny při podřazování, řazení pod plynem a lunch kontrol při startu při vypnuté trakci.. Opět  mé velké poděkování  do obou firem za profesionálně odvedenou práci!

Zdeněk, Zlín
 Toyota GT86