Subaru - Závodní díly

Napínák rozvodu Subaru Boxer Diesel, Subaru Forester Diesel, Legacy Diesel

 
Originál díl Subaru
Cena: 2 408 Kč
(včetně DPH 21%)
Výrobce: SUBARU
Číslo produktu: 13142AA110
Skladem
Hodnocení:

(Počet hodnocení: 0)

Máte dotaz? Provádíme montáž všech dílů

Ks

Popis produktu

 Napínák rozvodového řetězu pro Motory Subaru Boxer Diesel EE20Z

Rok výroby2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
DieselANO
Určeno pro modelSUBARU LEGACY B14 (BM) OD 2011 - 2014, SUBARU LEGACY B15 (BN) od 2014->, Subaru Outback B14 (BR) OD 2011 - 2014, Subaru Outback B15 (BS) od 2014->, Subaru Forester S12 (SH) OD 2011 - 2012, Subaru Forester S13 (SJ) od 2012->, Subaru Impreza G12 (GE, GH) OD 2011 - 2012, Subaru Impreza G13 (GJ) od 2011->, SUBARU XV G33 (GP) od 2011-> , Motory EE20Z
Parametry produktu
Rok výroby
2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
Diesel
ANO
Určeno pro model
SUBARU LEGACY B14 (BM) OD 2011 - 2014, SUBARU LEGACY B15 (BN) od 2014->, Subaru Outback B14 (BR) OD 2011 - 2014, Subaru Outback B15 (BS) od 2014->, Subaru Forester S12 (SH) OD 2011 - 2012, Subaru Forester S13 (SJ) od 2012->, Subaru Impreza G12 (GE, GH) OD 2011 - 2012, Subaru Impreza G13 (GJ) od 2011->, SUBARU XV G33 (GP) od 2011-> , Motory EE20Z
Doporučujeme přikoupit
 
Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Auto mám ze servisu doma. Konečně. Už jsem se na něj opravdu těšil :) V mezičase, co se čekalo na díly na opravu dostalo WRX větší zadní třmeny (+kotouče, desky), tužší stabilizátory, anti-lift kit pro lepší požitek v zatáčkách (menší nedotáčivost) a první dojmy jsou opravdu parádní!

Petr (Hamoun), Opava
Subaru WRX

Se svým Forestrem jsem naprosto spokojený už od novoty, jen jsem řešil neduh této koncepce, a to je naklánění v zatáčkách. Ve ficars mi nabídli řešení s tuhšími stabilizátory. Nejdříve jsem trochu váhal, ale teď investice absolutně nelituji! VŘELE DOPORUČUJI! 

Marek, Ostrava
Subaru Forester XT 

Zásluhou kluků z firmy Ficars + Pro Turbo  jsem pořídil  2. upgrade z Cosworthu určený  pro Toyotu GT 86, tj. kompresor s vnitřním kapal. chlazením, chladič, čerpadlo  a nové svody /viz obrázek/ – výkon 280 koní  krouťák cca o 100 Nm vyšší… (neuvěřitelný zátah i  od 150 km, včetně zrychlení , dá se říci že GTéčko má nyní  parametry základního modelu Porsche Boxter). K  tomu 4 palivové mapy – přepínání páčkou  tempomatu se zobrazením na otáčkoměru : 1 -4 dle použitého paliva /95 nebo 100 okt + citlivost plynu z toho nejzajímavější 4 mapa – 100 okt. , automaticky sází meziplyny při podřazování, řazení pod plynem a lunch kontrol při startu při vypnuté trakci.. Opět  mé velké poděkování  do obou firem za profesionálně odvedenou práci!

Zdeněk, Zlín
 Toyota GT86