Subaru - Závodní díly

Sada těsnění pro motor Subaru Boxer Diesel EE20Z, Forester Diesel, Legacy Diesel < 2010

 
Originální sada těsnění Suabru pro dieselový motor
Cena: 9 547 Kč
(včetně DPH 21%)
Výrobce: SUBARU
Číslo produktu: 10105AB240
Skladem
Hodnocení:

(Počet hodnocení: 3)

Máte dotaz? Provádíme montáž všech dílů

Ks

Popis produktu

 Originální sada těsnění pro dieselové mory Subaru EE20Z do roku 2010

Těsnění obsahuje všechny potřebné těsnění pro celý motor.

  • O kroužky
  • Gufera ventilů
  • Těsnící podložky
  • těsnění výfuku
  • těsnění vodní pumpy
  • těsnění chladiče oleje
  • těsnění ventilových vík
  • těsnění vstřikovačů
  • gufero klikové hřídele
  • těsnění palivového potrubí
  • těsnění EGR ventilu
  • a další....

Kompletní seznam dílů, které sada obsahuje

SADA NEOBSAHUJE TESNĚNÍ HLAV A TĚSNĚNÍ VÝFUKOVÝCH SVODŮ

Rok výroby2007, 2008, 2009, 2010
DieselANO
Určeno pro modelSubaru Boxer Diesel EE20Z 2008-2010
Parametry produktu
Rok výroby
2007, 2008, 2009, 2010
Diesel
ANO
Určeno pro model
Subaru Boxer Diesel EE20Z 2008-2010
 
Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Se svým Forestrem jsem naprosto spokojený už od novoty, jen jsem řešil neduh této koncepce, a to je naklánění v zatáčkách. Ve ficars mi nabídli řešení s tuhšími stabilizátory. Nejdříve jsem trochu váhal, ale teď investice absolutně nelituji! VŘELE DOPORUČUJI! 

Marek, Ostrava
Subaru Forester XT 

Auto mám ze servisu doma. Konečně. Už jsem se na něj opravdu těšil :) V mezičase, co se čekalo na díly na opravu dostalo WRX větší zadní třmeny (+kotouče, desky), tužší stabilizátory, anti-lift kit pro lepší požitek v zatáčkách (menší nedotáčivost) a první dojmy jsou opravdu parádní!

Petr (Hamoun), Opava
Subaru WRX

U fy Ficars  jsem si na svoji Toyotu GT 86 objednal kit  FA20 STAGE 1.3 od fy Cosworth speciálně vyvinutý pro toto vozidlo  a Subaru BRZ. Kluci z Ficars  a montážní firmy Pro Turbo objednali, dodali a následně  během 4 hodin i komplexně namontovali – vše naprosto profesionálně, kvalitně. Výsledek předčil mé očekávání. Zvýšení výkonu z 200 na 230 koní je cítit , včetně lepší pružnosti motoru.Ten  má nyní větší výkon již při   4 tis. otáček  a není nutné  při potřebě trochu většího zrychlení v běžném provozu točit až  k hranici 7 tis. . K tomu nádherný zvuk celé nové  výfukové soustavy a upravený motor  novou palivovou mapou od fy EcuTec. To vše při zachování  atmosférického charakteru motoru! Navíc  příslib informace  o  možnosti úpravy výkonu motoru  kitem   FA 20 STAGE 2  a následná FA  STAGE 3,  / zatím firma Cosworth připravuje/ – zvýšení  výkonu na 300 a  380 koní. Z mé strany maximální spokojenost  a  poděkování do  firmy Ficars a Pro Turbo.

Zdeněk, Zlín
Toyota GT86