Silentbloky

Whiteline Anti-lift-dive kit Subaru BRZ, Toyota GT-86

 
Ukotvovací silentbloky přední nápravy pro změnu záklonu rejdového čepu +0,5°.
Cena: 2 990 Kč
(včetně DPH 21%)
Výrobce: Whiteline
Číslo produktu: KCA434
Dostupné za 2-3 dny
Hodnocení:

(Počet hodnocení: 2)

Máte dotaz? Provádíme montáž všech dílů

Ks

Popis produktu

Antilift-dive kit od australské firmy WHITELINE je přímou záměnou za vaše originál silentbloky přední nápravy. Anti-lift kit změní záklon rejdového čepu o +0,5 °. 

Vložky silentbloku nejsou vyrobeny z klasického pryžového materiálu, ale z velice kvalitního materiálu polyurethanu.

Anti-lift kit má příznivý dopad na jizdní vlastosti vozidla:

  •  lepší stabilita při brždění před zatáčkou a akceleraci ze zatáčky = rychlejší průjezd zatáčkou
  •  zlepšená reakce řízení
  •  zlepšená trakce
  •  redukuje NEDOTÁČIVOST vozidla

Okamžitě po instalaci je znát rapidní rozdíl v chování vozidla při řízení. DOPORUČUJEME!

Rok výroby2012, 2013, 2014
NápravaPřední
Určeno pro modelSUBARU BRZ, TOYOTA GT-86

Parametry produktu
Rok výroby
2012, 2013, 2014
Náprava
Přední
Určeno pro model
SUBARU BRZ, TOYOTA GT-86
Dokumenty ke stažení
Video

 
Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Se svým Forestrem jsem naprosto spokojený už od novoty, jen jsem řešil neduh této koncepce, a to je naklánění v zatáčkách. Ve ficars mi nabídli řešení s tuhšími stabilizátory. Nejdříve jsem trochu váhal, ale teď investice absolutně nelituji! VŘELE DOPORUČUJI! 

Marek, Ostrava
Subaru Forester XT 

Na své Subaru GT jsem si vyhlídl turbo kit od společnosti Agency Power. Výrobce u tohoto kitu uváděl výkon až 450 koní. V kombinaci s neskutečně nízkou váhou Subaru GT jede jako z praku. Děkuji klukům z ficars.cz, že mi se vším ochotně poradili a hlavně veškeré díly dodali velice rychle.

Vladimír, Frýdek - Místek
Subaru GT

Zásluhou kluků z firmy Ficars + Pro Turbo  jsem pořídil  2. upgrade z Cosworthu určený  pro Toyotu GT 86, tj. kompresor s vnitřním kapal. chlazením, chladič, čerpadlo  a nové svody /viz obrázek/ – výkon 280 koní  krouťák cca o 100 Nm vyšší… (neuvěřitelný zátah i  od 150 km, včetně zrychlení , dá se říci že GTéčko má nyní  parametry základního modelu Porsche Boxter). K  tomu 4 palivové mapy – přepínání páčkou  tempomatu se zobrazením na otáčkoměru : 1 -4 dle použitého paliva /95 nebo 100 okt + citlivost plynu z toho nejzajímavější 4 mapa – 100 okt. , automaticky sází meziplyny při podřazování, řazení pod plynem a lunch kontrol při startu při vypnuté trakci.. Opět  mé velké poděkování  do obou firem za profesionálně odvedenou práci!

Zdeněk, Zlín
 Toyota GT86