Deatsch Werks

 
Cena od-do
Rok výroby
 
Zobrazují se položky 1 - 13 ze 13   
 

DeatschWerks DW300 (320lph) vysokotlaké palivové čerpadlo Subaru Impreza GT / WRX / STi 99-07

DW-9-301-0791

DeatschWerks DW300 (320lph) vysokotlaké palivové čerpadlo...

5 647 Kč

Dostupné za 2-3 dny

DeatschWerks DW65c (265lph) vysokotlaké palivové čerpadlo Subaru Impreza WRX / STi 08 >

DW-9-652-1008

DeatschWerks DW65c (265lph) vysokotlaké palivové čerpadlo...

4 673 Kč

Dostupné za 2-3 dny

DeatschWerks DW65c (265lph) vysokotlaké palivové čerpadlo Mitsubishi EVO X

DW-9-651-1009

DeatschWerks DW65c (265lph) vysokotlaké palivové čerpadlo...

5 312 Kč

Dostupné za 2-3 dny

DeatschWerks DW300 (320lph) vysokotlaké palivové čerpadlo Mitsubishi EVO 6, 7, 8, 9

DW-9-301-0847

DeatschWerks DW300 (320lph) vysokotlaké palivové čerpadlo...

5 647 Kč

Dostupné za 2-3 dny

DeatschWerks vstřikovače 850cc/min. Mitsubishi Lancer EVO 10

17mx-10-0850-4

DeatschWerks vstřikovače 850cc/min. Mitsubishi Lancer EVO 10

19 481 Kč

Dostupné za 2-3 dny

DeatschWerks DW300 (320lph) vysokotlaké palivové čerpadlo Mitsubishi EVO X 10

DW-9-307-1026

DeatschWerks DW300 (320lph) vysokotlaké palivové čerpadlo...

6 716 Kč

Dostupné za 2-3 dny


 
 
Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Na doporučení z Ficars jsem zakoupil přední i zadní sadu brzdových kotoučů od výrobce DBA a dvojitou sadu brzdových desek od výrobce HAWK se směsí pro běžné ježdění a směsí na okruh. S originál brzdami se nedá srovnat! Výborný nástup brzd bez vadnutí!

Petr, Zlín
Subaru Impreza WRX STI 2004

Auto mám ze servisu doma. Konečně. Už jsem se na něj opravdu těšil :) V mezičase, co se čekalo na díly na opravu dostalo WRX větší zadní třmeny (+kotouče, desky), tužší stabilizátory, anti-lift kit pro lepší požitek v zatáčkách (menší nedotáčivost) a první dojmy jsou opravdu parádní!

Petr (Hamoun), Opava
Subaru WRX

Zásluhou kluků z firmy Ficars + Pro Turbo  jsem pořídil  2. upgrade z Cosworthu určený  pro Toyotu GT 86, tj. kompresor s vnitřním kapal. chlazením, chladič, čerpadlo  a nové svody /viz obrázek/ – výkon 280 koní  krouťák cca o 100 Nm vyšší… (neuvěřitelný zátah i  od 150 km, včetně zrychlení , dá se říci že GTéčko má nyní  parametry základního modelu Porsche Boxter). K  tomu 4 palivové mapy – přepínání páčkou  tempomatu se zobrazením na otáčkoměru : 1 -4 dle použitého paliva /95 nebo 100 okt + citlivost plynu z toho nejzajímavější 4 mapa – 100 okt. , automaticky sází meziplyny při podřazování, řazení pod plynem a lunch kontrol při startu při vypnuté trakci.. Opět  mé velké poděkování  do obou firem za profesionálně odvedenou práci!

Zdeněk, Zlín
 Toyota GT86