SUBARU

 Originál díly SUBARU

 
Cena od-do
Diesel
Průměr spojky mm
Rok výroby
Spojka
 
Zobrazují se položky 1 - 34 ze 34   
 

OEM Subaru olejová pumpa 12mm High Volume WRX / STI EJ20

15010AA310

OEM Subaru olejová pumpa 12mm High Volume WRX / STI EJ20

4 102 Kč

Dostupné za 2-3 dny

OEM Subaru olejová pumpa 11mm High Volume WRX / STI EJ25

15010AA360

OEM Subaru olejová pumpa 11mm High Volume WRX / STI EJ25

4 066 Kč

Dostupné za 2-3 dny

Kliková hřídel EJ25 79mm pro Subaru Impreza WRX  STi 2006-2013

12200AA330

Kliková hřídel EJ25 79mm pro Subaru Impreza WRX STi...

12 814 Kč

Dostupné za 2-3 dny

Kliková hřídel EJ20 Spec C pro Subaru Impreza WRX  STi 2001-2005, Forester 2.0L

12200AA390

Kliková hřídel EJ20 Spec C pro Subaru Impreza WRX STi...

14 810 Kč

Dostupné za 2-3 dny

SUBARU originál setrvačník pro Subaru WRX STi 01-14

12310AA410

SUBARU originál setrvačník pro Subaru WRX STi 01-14

7 798 Kč

Dostupné za 2-3 dny

Subaru BOXER Diesel 2.0L EE20Z polomotor (short block) EURO 4

10103AC200

Subaru BOXER Diesel 2.0L EE20Z polomotor (short block) EURO 4

124 618 Kč

Dostupné za 2-3 dny

Gufero klikové hřídele Subaru Boxer Diesel EE20Z

806786050

Gufero klikové hřídele Subaru Boxer Diesel EE20Z

338 Kč

Dostupné za 2-3 dny


 
 
Děkujeme za názory našim spokojeným zákazníkům
Na své Subaru GT jsem si vyhlídl turbo kit od společnosti Agency Power. Výrobce u tohoto kitu uváděl výkon až 450 koní. V kombinaci s neskutečně nízkou váhou Subaru GT jede jako z praku. Děkuji klukům z ficars.cz, že mi se vším ochotně poradili a hlavně veškeré díly dodali velice rychle.

Vladimír, Frýdek - Místek
Subaru GT

U fy Ficars  jsem si na svoji Toyotu GT 86 objednal kit  FA20 STAGE 1.3 od fy Cosworth speciálně vyvinutý pro toto vozidlo  a Subaru BRZ. Kluci z Ficars  a montážní firmy Pro Turbo objednali, dodali a následně  během 4 hodin i komplexně namontovali – vše naprosto profesionálně, kvalitně. Výsledek předčil mé očekávání. Zvýšení výkonu z 200 na 230 koní je cítit , včetně lepší pružnosti motoru.Ten  má nyní větší výkon již při   4 tis. otáček  a není nutné  při potřebě trochu většího zrychlení v běžném provozu točit až  k hranici 7 tis. . K tomu nádherný zvuk celé nové  výfukové soustavy a upravený motor  novou palivovou mapou od fy EcuTec. To vše při zachování  atmosférického charakteru motoru! Navíc  příslib informace  o  možnosti úpravy výkonu motoru  kitem   FA 20 STAGE 2  a následná FA  STAGE 3,  / zatím firma Cosworth připravuje/ – zvýšení  výkonu na 300 a  380 koní. Z mé strany maximální spokojenost  a  poděkování do  firmy Ficars a Pro Turbo.

Zdeněk, Zlín
Toyota GT86 

Zásluhou kluků z firmy Ficars + Pro Turbo  jsem pořídil  2. upgrade z Cosworthu určený  pro Toyotu GT 86, tj. kompresor s vnitřním kapal. chlazením, chladič, čerpadlo  a nové svody /viz obrázek/ – výkon 280 koní  krouťák cca o 100 Nm vyšší… (neuvěřitelný zátah i  od 150 km, včetně zrychlení , dá se říci že GTéčko má nyní  parametry základního modelu Porsche Boxter). K  tomu 4 palivové mapy – přepínání páčkou  tempomatu se zobrazením na otáčkoměru : 1 -4 dle použitého paliva /95 nebo 100 okt + citlivost plynu z toho nejzajímavější 4 mapa – 100 okt. , automaticky sází meziplyny při podřazování, řazení pod plynem a lunch kontrol při startu při vypnuté trakci.. Opět  mé velké poděkování  do obou firem za profesionálně odvedenou práci!

Zdeněk, Zlín
 Toyota GT86